I’M 0,984508459048905840945% NORDIC

Archive/RSS/Ask/Submit

Daniela. Seventeen. If you're here, you're here because you can handle my creys. So welcome. Enjoy the unbelievably large amount of Zachary Quinto, Jesse Eisenberg, and all around fuckery. Also, this blog is pretty gay so. Don't be frightened if you experience sudden glitter explosions while looking at it. Oh and THIS IS MY OWN PRIVATE DOMICILE AND I WILL NOT BE HARASSED. BItch.

I MOVED, EVERYBODY ›

I MOVED, EVERYBODY ›

I MOVED, EVERYBODY ›

I MOVED, EVERYBODY ›

I MOVED, EVERYBODY ›

I MOVED, EVERYBODY ›

scrappydont:

This came out stupid and a little corny, but I’m gonna go ahead and take a second to thank each and every one of you for being my friend. Okay? Okay.

Tallyn: You are the sweetest and I love you so much I wanna cry.
Rachel: I’ve only been following you for a little bit, but Ilu. 
Kayla: I don’t care what Nate says, I like you. A whole bunch. 
Erin: Your enthusiasm for everything gets me so excited. 
Maria: Ur the Elizabeth 2 my Armie.
Abbey: I would sing you “So Yesterday” if you were right in front of me right now. 
Courtney: Texas Forever :’)
Nate: My favorite homo. 
LaToya: My favorite anything ever.
Cortnie: Oh my God, I will love you forever.
IRL Sarah: The Worst.
Eli Roth’s Sarah: The Best.
Sarah #3: idk man, i’m just super duper glad we started following each other like :DDDDD
Lori: Another adult I like!!!!!!!! 
Shelby: My favorite bitch in the whole entire block, lbr. 
Michelle: My BFF, sorry everybody.
Beret: My portmanteau soulmate. U da best. 
Quiniva: Queen of Sass, Role Model, etc 
Jenna: The Cutest.
Emma: When I think of you I feel inadequate so lol fuck you, bb. 
Natalie: My Fav. 
Reggie: I wanna live wit uuuu
Marin: OMG all I want to be when I grow upppp. Te adoro. 
Julie: I miss u
Molly: Guuuurrrrrl
Cassie: The Kirk to my Spock. The CFine to my ZQ. <3
Caroline: You make hating babies cute.
Robin: Most of my shame spirals were caused by you so thanks, I guess. 
Tara: I love your words, baby. 
Sophie: I’m your number one fan. 
Anna: Your everything is gr14 
Steph!!!!: OH MY GOD MY FAVORITE MOST ADORABLE ADULT I LOVE YOU 

It took me a long-ass time to find so many of you guys. And I’m so glad I did because each and every one of you is amazing.

Hearts and Enterprises, Scrapz.

In case you didn’t see it!

From my new blog!!!!

oh my god an i going to have to go to all your ass boxes and tell you to follow my new blog what

gonna keep posting this until every single on of you follows me ›

(via duperyy)

 
1 2 3 4 5